środa, 31 lipca 2013

37

Pisałam w ogłoszeniach na lalkowym forum, napiszę i tutaj. Lagoona szuka domu. Ok, kupiłam, pomacałam, zaspokoiłam kaprys. Potem wrzuciłam do szuflady i tak sobie leży nietknięta chyba z miesiąc. Oczywiście bezpiecznie owinięta tkaniną ;)

Lagoona z serii Dance Class, kupiona w czerwcu, na półce spędziła łącznie może ze dwa tygodnie. Sprzedałabym ją za 70 złotych z wliczoną już przesyłką, ale jeśli komuś zależy na nagiej lalce, to mogę sprzedać za 65, bo ciuchy pasują na Dal (buty i torebka pójdą wtedy w świat razem z golasem).




Ma dwa mikroskopijne zadrapania na łapce, pokazuję dla formalności, bo na żywo praktycznie ich nie widać.


W razie czego proszę o kontakt w komentarzach. Wysyłka byłaby z Polski po 7 sierpnia ;)



EDIT: Sprzedana ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz